طرفداران سامي يوسف
*محبوبترين خواننده جهان* 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طرفداران سامي يوسف و آدرس samiyusufofficial3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سامی یوسف چندین بار در مصاحبه هایش اعلام کرده که یک مسلمان سنتی است و از فلسفه دکتر حسین نصر حمایت می کند و در واقع او را یکی از معلمان خود می داند که چندین بار نیز حضوری با وی برخورد داشته است. خیلی ها دکتر حسین نصر را یکی از ارکان تبلیغ و اشاعه سنت گرایی  و بزرگترین مبلغ تشیع در غرب می دانند. عکس زیر توسط سامی یوسف اخیرا از طریق سایت رسمی وی منتشر گردیده است.

در مورد دکتر نصر بیشتر بدانیم

 

http://www.samiyusufofficial.com/main/wp-content/uploads/Sami-Yusuf-Dr-Seyyed-Hossein-Nasr-Kristiane-Backer-.jpg

 

قسمتی از مصاحبه سامی یوسف با روزنامه شرق: 

هیچ‌گاه خواسته‌اید به ایران بیایید و در ایران کنسرت برگزار کنید؟
من چندین دعوتنامه عالی در این خصوص داشته‌ام که اتفاقا یکی از آنها از طرف وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و مرا به اجرای کنسرت در استادیوم آزادی دعوت کرده است که مثل یک آرزوی برآورده شده می‌شد اگر اتفاق می‌افتاد. متاسفانه، به دلیل تداخل کارها و برنامه‌هایم، هیچ وقت نتوانستم این کار را انجام دهم. البته، خیلی دوست دارم که کشور محل تولدم را از نزدیک ببینم. شما به ایران اشاره کردید و من نمی‌توانم به یکی از معلم‌هایم (که شاید یکی از مهم‌ترین فیلسوف‌ها و متفکران زنده معاصر باشد) یعنی پروفسور سیدحسین نصر اشاره نکنم؛ کسی که او را نه‌چندان پیش ملاقات کرده‌ام و اصالتا یک ایرانی است. در یکی از بحث‌هایمان به شوخی راجع به این موضوع صحبت می‌کردیم که چه خوب می‌شود اگر بتوانیم همزمان به ایران سفر کنیم. در هر حال، بله من بدون شک دوست دارم که هرچه زودتر بتوانم به ایران بیایم. امیدوارم که دوباره وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی ما را دعوت کند و بتوانیم هرچه سریع‌تر با شما ایرانیان دیدار داشته باشیم.

منبع مصاحبه: روزنامه شرق

http://samiyusufmusic.blogfa.com


برچسب‌ها: سامی یوسف, دکتر سید حسین نصر,
[ چهار شنبه 21 اسفند 1392 ] [ 13:58 ] [ علي شربتي ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 5574
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1